בניית אתר וורדפרס מקצועי – כל מה שצריך לדעת

וורדפרס היא הפלטפורמה המובילה לבניית אתרים מקצועיים בין אם מדובר על אתרים תדמיתיים שיווקיים ובין אם מדובר על אתרי מכירות. לוורדפרס מספר יתרונות מובהקים ביחס לפתרונות מקבילים לבניית אתרים- היתרון הראשון – מדובר על מערכת קוד פתוח המאפשרת חופש מוחלט בבניית האתר. היתרון השני – אתרי וורדפרס מותאמים לקידום במנועי החיפוש, והיתרון השלישי והחשוב ביותר […]

וורדפרס היא הפלטפורמה המובילה לבניית אתרים מקצועיים בין אם מדובר על אתרים תדמיתיים שיווקיים ובין אם מדובר על אתרי מכירות. לוורדפרס מספר יתרונות מובהקים ביחס לפתרונות מקבילים לבניית אתרים- היתרון הראשון – מדובר על מערכת קוד פתוח המאפשרת חופש מוחלט בבניית האתר. היתרון השני – אתרי וורדפרס מותאמים לקידום במנועי החיפוש, והיתרון השלישי והחשוב ביותר – האתר עצמאי לחלוטין ובעלי האתר הם היחידים ששולטים בתכנים, בנראות, בספק האחסון ובכתובת האתר ואינם תלויים בקיומו של גוף חיצוני בתשלום. בניית אתר וורדפרס מקצועי – כל מה שצריך לדעת

למי תתאים בניית אתר על מערכת וורדפרס?

מערכת וורדפרס מתאימה לכל עסק המעוניין באתר תדמיתי שיווקי, בלוגרים, בעלי מקצוע, אתרי חדשות ועסקים המעוניינים להקים חנות אינטרנטית בכל סדר גודל. וזאת בזכות אינספור תוספים, הרחבות, תבניות מובנות וחופש מוחלט להקים אתרים מהבסיס לצד תמיכה רבה בקרב קהילות המפתחים בארץ ובעולם.

מתלבטים לגבי העיצוב?

באינטרנט ישנם אתרים רבים של חברות שפיתחו תבניות מובנות לוורדפרס ומציעות אותן בחינם או למכירה במחיר נגיש של כמה עשרות דולרים. בתבניות תוכלו להתקין תוספים והרחבות שייסעו לכם להדק את העיצוב, להגדיר מחדש את הגוונים, הגופנים, מיקום האובייקטים באתר ולהביא לחוויית גלישה מדויקת ומהנה.

רוצים להגיע למקום הראשון? יש תוספים

וורדפרס היא המערכת המובילה בנתח השוק של מערכות ניהול התוכן (אוחזת ב 60% ממנו) המערכת מציעה כמה תוספים מרכזיים שייסעו לאתר שלכם לדהור במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ביניהם: yoast, המסייע לייצר תוכן טוב יותר על ידי, תצוגה מקדימה, ניתוח איכות התוכן (מילות מפתח, אורך הטקסט, תגיות לתמונות, תיאורי Meta) שליטה בכותרות, הסתרת דפים מסוימים ממנוע החיפוש, הוספת קרדיטים בתוכן מועתק וביצוע אינטגרציות עם מנוע החיפוש. תוסף מעניין נוסף הוא ה– -Easy social share buttonsכפתורי שיתוף חכמים המאפשרים לתוכן שלכם להגיע ליותר אנשים ובקלות.

רוצים לתפעל לבד את האתר? – וורדפרס זו התשובה

העלאת התכנים בוורדפרס פשוטה ממש כמו שימוש במעבד תמלילים. בקלות יחסית ובאמצעות תוסף האלמנטור ניתן להגדיר כותרות, להתאים תמונות ולבחור את מבנה המאמר על ידי בחירה וגרירה (מלל לצד תמונה, הבלטת כותרות, רצף של תמונות וכדומה), כך שמשתמש הקצה יכול לתפעל את האתר באופן עצמאי ולהעלות תכנים באופן חופשי ללא כל תלות בגורם חיצוני.

מערכת רספונסיבית, התומכת במכשירים שונים

86% משיעור המשתמשים באינטרנט בישראל נעשה באמצעות הטלפון הנייד, (עלפי סקר של חברת "בזק" משנת 2018) אתרים הבנויים על מערכת וורדפרס נהנים מגמישות והתאמה מלאה לכל סוגי המסכים לרבות מסכי מגע בטלפונים ניידים וטאבלטים, כך שעיצוב האתר משתנה בהתאם למכשיר בו הגולש מבצע שימוש ללא כל צורך באפליקציה חיצונית. בנוסף, תוכלו להאיץ את חווית הגלישה במובייל אם תתקינו את תוסף AMP for WP – Accelerated Mobile Pages.

בודק...