למה בניית אתר מכירות על וורדפרס מושלמת לעסקים קטנים

ישנן הרבה אפשרויות בכל הקשור לבחירת פלטפורמה לבניית אתרים עבור העסק שלך. וורדפרס? ג'ומלה? דרופל? וויקס? שופיפיי? קוד פתוח או מערכת קוד סגור ? איך תדעו באיזה מהן לבחור? מהי הפלטפורמה הטובה ביותר עבורכם?

בניית אתר מכירות עבור העסק שלך היא צעד ראשון ומכריע לתוך השוק המקוון העצום. תרצו חלון ראווה אטרקטיבי ומקצועי, נותן ללקוחות את מבוקשם ומנהל את עצמו כמה שאפשר. זה המקום שבו וורדפרס נכנסת לתמונה . יהיה לך קשה למצוא פלטפורמה גמישה יותר, הניתנת להתאמה אישית ונתמכת היטב יותר.

אם אתה מנהל עסק – או מחפש לפתוח אחד – רוב הסיכויים שאתה מעוניין בבניית אתר מסחר אלקטרוני. רוב העסקים עוברים כעת מעבר למתן מידע באתר החברה שלהם, ומאפשרים למבקרים לרכוש מוצרים ושירותים ישירות באינטרנט. לקוחות ובעלים כאחד אוהבים את הנוחות והנגישות של שוק מקוון.

ישנן דרכים רבות להקים חנות מסחר אלקטרוני, אך וורדפרס אחד הפתרונות הטובים והקלים ביותר.

וורדפרס היא תוכנה דינמית, גמישה ועוצמתית שניתן לשנות באמצעות תוספים וערכות נושא ליצירת אתר מסחר אלקטרוני מושלם.

הקהילה העצומה שלה והנוכחות בכל רחבי השוק גורמים גם לכך שלא קשה למצוא השראה ותמיכה במהלך תהליך העיצוב.

במאמר זה, נעבור על התכונות העיקריות שהופכות את וורדפרס לפתרון מסחר אלקטרוני מצוין. נדון בכלים שבהם תוכל להשתמש כדי להתאים אישית את חלון הראווה שלך, ובמשאבים הזמינים שיעזרו לך לאורך כל הדרך. בואו נתחיל!

פלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר

יש כמה פלטפורמות מסחר אלקטרוני פופולריות השולטות בעולם בכל הנוגע לתפוצה שלהן באינטרנט כולו.

המובילה הבלתי ניתנת לערעור היא WooCommerce , תופסת 32% משוק המסחר האלקטרוני, ואחריה מג'נטו (18%), OpenCart (11%) ושופיפיי (8%).

אתם בטח שואלים עכשיו מה כל כך מיוחד ב-WooCommerce ומדוע הוא הראשון בעולם. ובכן, WooCommerce היא תוסף המסחר האלקטרוני של וורדפרס, מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר , המניעה 25% מכל אתרי האינטרנט ברחבי העולם.

אז אני חושב שזה די ברור מדוע WooCommerce מובילה את שוק המסחר האלקטרוני. יש המון משתמשי וורדפרס שיש להם חנויות מקוונות, אז WooCommerce הוא הפתרון המתאים ביותר עבורם.

אבל זה לא רק זה. WooCommerce מספק שירותים מעולים, תכונות עוצמתיות, קל מאוד לנהל אותו על ידי כולם, ו… זה בחינם. אז, אם אתה כבר על וורדפרס, אתה מנצח, כביכול.

מדוע השימוש בוורדפרס מביא לך הרבה יתרונות?

67% מסך האתרים המשתמשים ב-CMS. ג'ומלה מדורגת במקום השני עם אחוז של 11%, ואחריה דרופל עם 7%.


גם אם בהתחלה וורדפרס הייתה רק פלטפורמת בלוגים, היא הפכה למורכבת מאוד במהלך הזמן הזה ואתה יכול להשתמש בה כדי ליצור ולנהל כל סוג של אתר אינטרנט , כולל מסחר אלקטרוני. אז, באותו זמן, אתה יכול ליצור חנות מקוונת ולהשתמש באתר גם למשהו אחר. Magento , Shopify ו- OpenCart מיועדים רק למסחר אלקטרוני, כך שלא תוכל להפעיל בהם אתר רב תכליתי.

מצד שני, וורדפרס מאפשרת לך שליטה כוללת על האתר שלך. מלבד העובדה שאתה יכול לשלב את החנות המקוונת שלך עם כל מטרה אחרת, כמו בלוגים, תיקי עבודות, דפים ארגוניים וכו', היא מספקת המון (ואני מתכוון לאלפי) תוספים, כלים, ערכות נושא ואינטגרציות עם שפע של מקוונים מודרניים שירותים. וורדפרס תואמת כמעט לכל דבר באינטרנט. ובהתאם לתקציב שלך, ישנם שירותי פרימיום בחינם, פרימיום וזולים בכל מקום. אז, יש מגוון גדול של כלים ומחירים שיתאימו לכיס ולטעמו של כל אחד.

בניגוד למג'נטו, למשל, שמיועדת למקצוענים ומגיעה עם ממשק קשה ומורכב יותר, וורדפרס ממש קלה וידידותית, כך שכולם יכולים להתמודד עם זה די טוב. עבודה בוורדפרס היא חתיכת עוגה, מכיוון שהיא מגיעה עם ממשק אינטואיטיבי מאוד.

גם אם זה נעשה כדי להיות קל עבור כל משתמש, זה גם מקור נהדר לפיתוח עבור כל המקודדים והמעצבים כאן. זה מאפשר לך להשתמש בכישורי הקידוד הטובים ביותר שלך כדי ליצור תכונות משלך, עיצובים וכל דבר אחר שתרצה.

עם זאת, עבור עסק גדול ורשת חנויות בקנה מידה בינלאומי, מג'נטו צריכה להיות הבחירה שלך, מכיוון שהיא נוצרה כדי לטפל בכמויות גדולות של תוכן ולתמוך בהרבה תכונות ותכונות מורכבות. אם אתה מתכנן משהו ענק באמת, נסה את Magento , אבל אל תשכח לקרוא קודם את סקירת Magento שלנו . למרות שסביר להניח שזה ידרוש עזרה של איש מקצוע.

השימוש בוורדפרס עבור החנות המקוונת שלך נשמע כמו האפשרות הטובה ביותר כאן. כן, זה יחייב אותך אם אתה רוצה את הדברים הכי טובים שיש, אבל תהיה בטוח שתהיה לך שליטה מלאה על האתר שלך.

בודק...