מדוע עסקים קטנים צריכים ליצור אתר בשנת 2022? – בניית אתר לעסק קטן

אם העסק שלך הגיע עד הלום ללא אתר אינטרנט, אולי אתה תוהה: האם אני צריך אתר לעסק שלי? מה הטעם אם העסק שלי כבר מצליח בלי אחד? אספנו חמש מהיתרונות הגדולים ביותר שהעסק הקטן שלך יכול לקבל אפילו מאתר פשוט

1.אתר אינטרנט גורם לך להיראות מקצועי

4% מהצרכנים של היום חושבים שאתר הופך את העסק שלך לאמין יותר מאשר חברות שיש להן רק פרופילים במדיה חברתית. האתר שלך הוא גם המקום המושלם להשוויץ בכל הסמכה או פרסים מקצועיים שיש לעסק שלך.

2.האתר שלך יכול למשוך לקוחות חדשים דרך גוגל

האם ידעת ש 85% מהצרכנים משתמשים באינטרנט כדי למצוא עסק מקומי?

בדקו את הרגלי החיפוש האישיים שלכם. כאשר אתם זקוקים למוצר לא חיוני כמו נר ריחני, או כשאתם בחופשה וצריך למצוא מסעדה בקרבתכם, מה אתם עושים?

אתם פונים לגוגל, מבצעים חיפוש מהיר ורואים מה מופיע בתוצאות החיפוש. כמעט כולם (97%) יחפשו גם ביקורות על העסקים שצצים  בתוצאות חיפוש.

תרחיש זה מראה כי קיום נוכחות מקוונת דרך אתר אינטרנט, מדיה חברתית וביקורות צד ג 'הופך להיות חשוב יותר לעסקים בכל הגדלים.

לעסקים קטנים או מקומיים בפרט, יצירת אתר היא קריטית למשיכת קהל נאמן וצמיחה לאורך זמן. עם זאת, 36% מהעסקים הקטנים אינם בעלי אתר.

אולי אתה מרוצה מהגודל הנוכחי של העסק שלך, אבל כל חברה חווה תחלופה של לקוחות. כדי לעודד הצלחה מתמשכת, עליך למשוך לקוחות חדשים, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להפוך את עצמך לגלוי בגוגל.

אתר מותאם היטב יכול לעזור לעסק שלך לדרג היטב עבור מגוון מונחי חיפוש ולמשוך זרם קבוע של לקוחות חדשים. ישנם מספר כלים חינמיים לקידום אתרים המקלים על ביצוע אופטימיזציה של האתר שלך ללא כל הכשרה מוקדמת.

3.אתה יכול להציג בבירור את המוצרים והשירותים שלך

כאשר יותר צרכנים מעדיפים למצוא ולקנות מוצרים באופן מקוון, חשוב שיהיה להם אתר אינטרנט המציג את המוצרים והשירותים שלכם.

זה יוצר שתי הזדמנויות:

הלקוחות ימצאו את המוצרים שלך באופן מקוון וירכשו אותם באופן מיידי

הלקוחות ימצאו את המוצרים שלך באופן מקוון ואז יבקרו בחנות שלך כדי לבצע רכישה

השימוש באתר שלך למכירת מוצרים ברשת טומן בחובו אתגרים, כגון טיפול בעלויות משלוח וניהול מלאי, אך חשוב לפחות להציג את המוצרים שלך באתר שלך.קחו בחשבון זאת: בעוד שקונים ביצעו 51% מהרכישות שלהם באופן מקוון ( נכון ל 2017 )  , עדיין ישנם כמעט 50% מהקונים שביצעו רכישה בחנות.

גם אם צרכן רואה את המוצרים שלך באופן מקוון ולא קונה אותם, סביר יותר שהם יזכרו את העסק שלך בפעם הבאה שהוא יזדקק למה שאתה מוכר.

4.הופעה בתוצאות חיפוש מקומיות

אנשים מסתמכים על חיפוש כדי למצוא עסקים מקומיים, ולכן כדי להתחרות ברשתות גדולות, אתה צריך להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות.

אם העסק שלכם אינו מקוון ומסתמך על מפה לאוזן או על פרסום מסורתי כדי למשוך לקוחות חדשים, סביר להניח שאתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים.

אתם יכולים לבצע אופטימיזציה של אתר פשוט שיופיע בחיפושים קרובים בגוגל ב- 9 שלבים.

נניח שבבעלותכם מאפייה בתל אביב. אם אין לכם אתר, לא תופיעו כשאותו תייר שמסתובב בטיילת ומחפש "מאפיות בסביבתי."

ניתן לראות בתוצאות החיפוש המוצגות מצד שמאל – בתי מאפה שאינם דווקא רשתות גדולות.

זה מראה כי העסק שלך יכול למשוך לקוחות חדשים באמצעות אתר פשוט ועדכני שמופיע לחיפושים מקומיים.

5.איסוף מידע על לקוחות

אתר עסקי הוא פלטפורמה ללמוד על הקהל שלך (ועל הקהל הפוטנציאלי שלך).

זה פותח הזדמנות לאסוף מידע על הלקוחות שלך ואז להתאים את האינטראקציות שלך להעדפות שלהם.

לדוגמה, אספו כתובות דוא"ל של מבקרי האתר כדי ללמוד מי על מי שמבקר באתר שלך.

לאחר מכן, תקשרו איתם באמצעות ניוזלטר .

השתמשו ברשימת הדוא"ל הזו כדי לשתף מבצעים כללים  והטבות מיוחדות  ללקוחות וכדי לפרסם מוצרים או הצעות חדשות.

בודק...