באמצעות רשימה פשוטה זו של קריטריונים, אתם יכולים להבטיח שהחברה שלכם תמצא שותף מצליח לעיצוב והקמת האתר שלכם.
1.דעו את התקציב שלכם
לפני שתתחילו אפילו להסתכל בחברות לעיצוב ובניית אתרים, עליכם לקבוע תקציב לפרויקט הקמת האתר שלכם.
תקציב זה יכול להיות כל דבר, מסכום התחלתי בסיסי ועד מימון בלתי מוגבל, אך אתם צריכים לקבל מספר על הנייר לפני שתתחילו לחפש חברת בניית אתרים מתאימה.
בנוסף לכל זה, עליכם להגדיר את הגמישות של התקציב שלכם כדי לוודא שאתם יכולים להכיל שדרוגים לבקשות שלכם.
לבסוף , עליכם לעדכן את חברת בניית האתרים שבחרתם בתקציב שלכם
המספר הזה צריך להיות נמוך מהתקציב שלכם בפועל כדי לתת לעצמכם קצת מקום להתנודד . כשאתם נותנים להם מספר נמוך מעט מהממוצע – בין 75% ל 90% מהתקציב שלך בפועל – אתם יכולים בקלות להכיל את הצעותיהם לשיפור מבלי לשבור את הבנק.
המשמעות היא שכולם מנצחים וזו דרך נהדרת להתחיל מערכת יחסים מוצלחת עם סוכנות.
2. קבלו הצעת מחיר
לאחר שתקצבתם את הפרויקט עליכם לקבל הצעת מחיר מחברת בניית האתרים
זה יכול לקחת הרבה זמן, במיוחד עבור סוכנויות המציעות חבילות שונות או שירותים שאינם ארוזים. מציאת מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ואיך זה יכול לשפר את העסק שלכם הוא חלק קריטי בתהליך השותפות, ואם אתם לא עושים שיעורי בית, אתם יכולים לסיים בהוצאות הרבה יותר גדולות ממה שתכננתם לשירותים שאינכם צריכים..
לרוע המזל, מרבית החברות בניית האתרים לא מפרסמות את התמחור שלהן.
אפילו החברות הטובות ביותר בענף דורשות מכם לפנות אליהם כדי לקבל מידע על חבילות, ולפעמים הם לא יתנו לכם את המידע הזה עד שתגידו להם שאתם רוצים לפתח אסטרטגיה לעיצוב אתרים.
באופן כללי חברות המפרסמות את התמחור שלהן נוטות יותר לשקיפות ולעבודה במסגרת התקציב שנקבע לכם מאשר חברות ששומרות על כך בסוד.
3. שאלו על חיובים והתחייבויות שמעבר
לפעמים לחברות בניית אתרים יש רשימה של חיובים שהיא מביאה, והם לא תמיד מספרים לך עליהם.
הם עשויים להיות באותיות הקטנות של החוזה שלך, או שהם עשויים לא לרשום אותם בשום מקום. אבל אם אתם משתפים פעולה עם חברת בניית אתרים מבלי לשאול על 'דמי הפתעה', אתם יכולים במהירות למצוא את עצמכם בתקציב יתר עם אתר שאתם לא אוהבים.
עם זאת, חשוב שתדברו עם נציגי החברה על מדיניות החיובים שלהם. האם הם גובים תשלום עבור ביצוע עדכונים לא מתוכננים לאתר? האם הם מחייבים אותך בתוספת תשלום עבור שעות שהם מבלים בעבודה עבור החברה שלך מדי חודש? האם יש עלויות נוספות לגיבוי ואבטחה ??
לאחר שהנושא הכספי יהיה נהיר לכם, תוכלו לעבור לשלב החשוב הבא של הערכת החברה לבניית אתרים.
4. התבוננו בתיק העבודות שלהם.
לכל חברת בנית אתרים מבוססת יהיו לקוחות קודמים. אם אתם רוצים לדעת למה לצפות מחברה מסוימת, התבוננו בעבודות שעשו עבור אותן חברות.
זה יראה לך למה אתה יכול לצפות מהחברה, וזה גם ייתן לך רשימת לקוחות שתוכל ליצור איתם קשר כדי לקבל מידע נוסף.
למרות שחשוב לראות דוגמאות לעבודות קודמות, שלב זה גם נותן לך את המידע הדרוש כדי ליצור קשר ישיר עם לקוחות סוכנות ולשאול על החוויה שלהם.
הרעיון הבסיסי הוא ללמוד מחברות שבאו לפניכם.
5. שאלו מי יהיה אחראי באופן אישי לאתר שלכם
כשאתם עובדים עם חברת בניית אתרים, אתם לא רוצים שיגידו שהם אחראים בכללותם להצלחה שלכם.
מנטליות זו משקפת תרבות לא מוגדרת, רופפת ולא ממושמעת שיכולה לאכזב אותך שוב ושוב.
במקום זאת, כדאי לקבל את שמו ופרטי הקשר של נציג / מנהל פרויקט, האחראי באופן אישי לראות שהאתר שלכם מקבל את תשומת הלב הדרושה לו כדי להצליח. צריכה להיות לכם נקודת קשר אחת שיכולה לענות על שאלותיכם, לעדכן אתכם בקביעות בהתקדמות ולדון בשינויים במידת הצורך.
ללא קשר אישי זה, החברה יכולה להעביר את האשמה בקרב עובדיה ולתת תירוץ לאחר תירוץ מדוע אינכם משיגים את המטרות שלכם.
אבל כשיש מולכם אדם אחראי לשביעות רצונכם, אין ספק מי אחראי – יש לכם את שמו בטלפון שלך.
6. בררו אודות תמיכת הלקוחות
אפילו עבור חברת בניית אתרים שמעניקב לך נקודת קשר ייעודית, ייתכן שלא תמיד אדם זה זמין 100% מהזמן.
אחרי הכל, הם אנושיים, ולפעמים הם חולים, יוצאים לחופשות או צריכים לדאוג לחייהם האישיים.
כך שאם נקודת הקשר שלכם אינה זמינה, אתם זקוקים לאדם או צוות שיכול לתת לך את התמיכה הדרושה לכם.
בנוסף, כדאי לקבל מידע על מדיניות התמיכה בלקוחות של החברה.
? אם משהו משתבש באתר שלכם, אתם צריכים להיות מסוגלים ליצור איתם קשר כדי לתקן את השגיאה. האם לחברה יש מרכז תמיכת משתמשים ? מהן שעות הפעילות .
7. שאלו מי יכול לעדכן את האתר
אם אתם יכולים לבצע שינויים באתר שלכם ישירות, זה נהדר!
אם אינכם רוצים לעסוק כלל באתר, כיוון שאין לכם זמן לזה או מסיבות אחרות, אתם צריכים לוודא שאתם יכולים להפקיד את העבודה בידי החברה שבחרתם.
8. בררו לגבי האירוח של האתר
במקרים מסוימים, חברה לעיצוב אתרים עשויה שלא לספק שירותי אירוח.
במקרה שהם הולכים להעביר את האתר שלכם למארח אחר, עליכם לדעת.
ואם כן, היכן ומהי האחריות שלהם על איכות האיחסון, ההגנות השונות והגיבויים.
ודאו שאנשי צוות של החברה הם אלה שמתחזקים באופן אישי את האירוח של האתר שלכם.
9. קבעו קריטריונים קונקרטיים ברי השגה עם מועדים
לבסוף, לאחר שעברתם את כל הצעדים הקודמים, עליכם לקבוע קריטריונים קונקרטיים ברי השגה עם תאריכי יעד.
תזמון ומתווה מסוג זה נותן לכם דרך לעקוב אחר ההתקדמות של חברת עיצוב אתרים שלכם.
אם בן הזוג שלך מקדים את לוח הזמנים, אז אתה יודע שבחרת בן זוג טוב. ואם הם מפגרים מאחור, כדאי לך לשקול לדבר עם סוכנות אחרת.
ככלל אצבע, תצליחו יותר כשאתם ספציפים יותר לגבי מה שאתם רוצים להשיג. קביעת יעדים כלליים מידיי מעניקה לספק בניית האתר שלכם מרחב לזגזג ולא לעמוד ביעד הזמנים שהצבתם.